El Consell dels Joves

KAÍMA DUARTE_3ème B LYCÉE COMTE DE FOIX

Al Consell dels Joves, el meu grup i jo vam tenir una idea clara i important: organitzar una gran festa d’estiu oberta a tothom. Vam treballar amb molta il·lusió, preparant amb ganes la proposta i presentant-la amb nervis, però amb decisió. Quan ens van confirmar que l’havien acceptada, vam sentir un orgull immens i no ens ho podíem creure. Aquell juliol, la plaça es va omplir de música, llums i molta gent ballant fins a la matinada. Veure la nostra idea feta realitat va ser una experiència única que mai oblidarem. Vam aprendre que, quan et compromets de veritat, les idees poden canviar moltes coses i fer que passi allò que somiem.