Una tarda a Polònia

TIMOFEI POTAPOVICH ALEXEEVICH_3ème G LYCÉE COMTE DE FOIX

Una tarda fosca vaig caminar pels carrers d’un poble a Polònia. Tot era molt tranquil fins que vaig veure una persona molt alta, amb un pal a la mà mirant-me fixament. Vaig intentar fugir, però s’apropava amb cada pas. El seu cos semblava fet d’un arbre. Vaig intentar fugir corrent i quan vaig parar al costat d’una casa molt vella per veure on era, vaig tranquil·litzar-me una mica perquè no ell veia. De sobte, vaig sentir un sentiment estrany: algú respirava a la meva esquena. Quan vaig girar-me, vaig veure un monstre terrible. Vaig sentir molta adrenalina i, de sobte vaig despertar-me.