Toni Molina_3r A Ea segona ensenyança de Santa Coloma
Fa poc vaig patir la defunció de l’àvia. Però ningú m’havia explicat com havia passat. Aquest fet m’angoixava profundament, ja que la iaia havia estat un gran suport per a mi. No podia parar de donar-li voltes: Com havia mort? Hi havia quelcom estrany? Un dia, vaig entrar a la seva habitació i vaig cercar alguna pista; ja que tenia el pressentiment que havia passat alguna cosa que m’amagaven els pares. I… Bingo! Una carta escrita per ella deia: “No puc més, cada dia se’m fa etern, ja no em queden forces…” No vaig continuar llegint, estava clar que s’havia suïcidat perquè no podia suportar la pèrdua de l’avi i estava molt deprimida…